Besteciler.org 2006-2016
Anasayfa arrow Ziyaretçi Defteri  
Wednesday, 10 June 2026

bestecilerlogo01.jpg

Ziyaretçi Defteri




YURDAGÜL ERDOÐAN    07 May 2009 18:43 | ankara
http://www.tahyurt.tr.gg
ben genç bir fidan şair olarak siz besteciler ile birlikte yapmış olduğunuz organizeye katılmak istiyorum.

Süleyman Bektaş    07 May 2009 17:04 | Adana
Mevlüde Demir Hamfendinin fikrine katılıyor ve kampanyasını destekliyorum ve adımı yazmak istiyorum

Mevlüde Demir    07 May 2009 10:07 | antalya
Merhaba Hayrullah bey

Evet ben sizi çok iyi anlıyorum.Lakin albüm maliyetlerinin çok yüksek olduğunu sizde söylüyorsunuz.Maliyeti düşük ayarlansa bile kabul görür mü Belki biliyorsunuz çok düşük maliyetlerde kitap bastırılıyor..yinede fiyata itiraz edenler oluyor Bunda yanlış anlaşılacak bir durum yok.O zaman itiraz eden var diye kitap mı bastırmasınlar Maliyet yüksek geldi diye albümden vaz mı geçelim Bazı arkadaşlar sizin dediğiniz gibi maliyeti düşük olsun,bize de çok az sayıda cd verilsin kişi sayımız çok olsun diyorlar.Hatıra olarak kaldırmaktan başka birşeye yaramaz
Ben daha başka bir şeyden bahsediyorum.Maliyeti yüksek olabilir,olsun..önemli olan tanınmış bir sanaatçının okuyacak olması, cd lerin firma tarafından başka şubelere dağıtılması cd reklamının yapılması...sanırım zaten bu yüzden maliyet yükseliyor şu anda beş kişi varız..yavaş yavaş çoğunluğu sağlayacağımıza inanıyorum Hayırlısı olsun.....inşallah sitemizde eski güzel günlerine döner selam ve saygılarımla

Hayrullah Makta    04 May 2009 21:14 |
MEVLÜDE hm merhaba sizin albüm konusunda çaba sarf etmeniz tabi ki güzel bir yaklaşım fakat biraz geriye dönüp bakarsanız gayretlerimizin boşuna çıktığını hatırlarsınız
o yüzden yılmaz hocamızın buna sıcak bakacağını sanmıyorum başka arkadaşlarımızda çok istekliydiler fakat olmadı tabi ki herkes o heyecanla bazı gerçekleri herhalde düşünemedi söz konusu olan bizler diğer arkadaşlar yanlış anlamasınlar
herkes imkanları doğrultusunda hareket edecek muhakkak bütün arkadaşlarımız gerçekleşmesini isterdi ben bu konuda herkesin samimiyetine inanıyorum kısmet değilmiş canları sağ olsun bu olayı ben bizzat araştırdım maliyetler o kadar yükseki üstelik çıkan albümler satılmıyor belki bizler hata yaptık daha amatör maliyet düşük sadece kendimiz için belki bir şeyler yapmaya kalksaydık düşünemedik umarım biraz açıklık getire bilmişimdir saygılarımla

Mevlüde Demir    01 May 2009 21:07 | antalya
İyi akşamlar hayrullah bey.

evet anlıyorum.açıklamalarınız için teşekkür ederim Fakat isteksiz olan birkaç kişi için
biz bu projeden vazgeçemeyiz.Biz albüm için tutkulu ve azimli, illa bu albümde benimde
şarkım olsun diyenlerle yola çıkacağız,kimseye yalvarmıyoruz ve mecbur tutmuyoruz..
yavaş yavaş çoğunluğu sağlayacağız Anladığım kadarıyla sizde albümde yer almak
istiyorsunuzo zaman gönül ve el birliği ile arkadaşlarımızı haberdar edelim.Katılmayı isteyipte
siteye giriş yapamayan arkadaşlar var,onlarla diyaloğum sürmektedir.
selamlarımla


750
Üye Menüsü